image1 image1

Επιλογή Φυσικοθεραπευτή

Θα επιτρέπατε σε έναν εποχιακό υπάλληλο ενός κέντρου ευεξίας (SPA) να κάνει θεραπεία, ασκώντας προοδευτικά φορτία στο κάταγμα ισχίου της μητέρας σας;
Θα αφήνατε τον γυμναστή του σχολείου των παιδιών σας, να αποκαταστήσει τον έντονο πόνο στη μέση από… την κήλη δίσκου;
Σας φαίνεται φυσιολογικό να εμπιστευθείτε την νεαρή δασκάλα γιόγκα της φίλης σας να αντιμετωπίσει την κεφαλαλγία τύπου τάσεως του συζύγου σας κάνοντας “ολιστικό” μασάζ στον αυχένα του;
Χαρακτήρα επιδημίας έχει πάρει πλέον το φαινόμενο παροχής “θεραπευτικών” υπηρεσιών από άτομα που ‘’δηλώνουν’’ φυσικοθεραπευτές ή ικανοί να αντικαταστήσουν τους φυσικοθεραπευτές, παραπλανώντας τους πολίτες που αναζητούν ανακούφιση στα συμπτώματά τους, αναφέρει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών.
To φαινόμενο αυτό ονομάζεται ΑΝΤΙΠΟΙΗΣΗ του επαγγέλματος του φυσικοθεραπευτή και εκτός από ΠΑΡΑΝΟΜΟ, είναι και εξαιρετικά ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για τη δημόσια υγεία.
Μόνον ο ιατρός σας είναι ικανός να διαγνώσει μια πάθηση και να πιστοποιήσει ότι χρειάζεστε φυσικοθεραπεία για κάποιο πρόβλημα που σας έχει παρουσιαστεί.
Ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών (ΠΣΦ), κ. Πέτρος Λυμπερίδης, αναφερόμενος στο πρόβλημα της αντιποίησης του επαγγέλματος, δήλωσε τα εξής:
«Μόνο πιστοποιημένοι φυσικοθεραπευτές – μέλη του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών έχουν το νόμιμο δικαίωμα, την επιστημονική κατάρτιση, την ικανότητα και την ευαισθησία να αντιμετωπίσουν υπεύθυνα το πρόβλημα αυτό. Οι πολίτες πρέπει να προστατέψουν τον εαυτό τους από επικίνδυνες και αμφιλεγόμενες πρακτικές άγνωστων “θεραπευτών”, δεν πρέπει να συγχέουν την φυσικοθεραπεία με την ευεξία και την γυμναστική και δεν πρέπει να γίνονται θύματα εξαπάτησης των προσδοκιών τους’’.
Οι πολίτες μπορούν να αναζητούν τους νόμιμους πιστοποιημένους φυσικοθεραπευτές σε αυτόν το σύνδεσμο.

Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών

Διαβάστε Περισσότερα